+ 3
Inlägg: 1913510
Svarskommentarer
Sv: Modo - Västervik
Tarasov: idag var ni ju klart bättre än Västervik men jämnare mot Bofors. Satt och garvade mig igenom förra matchen, speciellt när göteborgaren som kommenterade säger ”hur är det möjligt kokkonen? Han måste ju lägga av med hockeyn efter detta”.
+ 3
Marginaler förtjänas 😍 Kokkonen förtjänar fö ett hedersomnämnande för sin insats i onsdags