Inlägg: 1913834
Svarskommentarer
Sv: Modo - Västerås
MorganaLefaey: haha. Det är ovanligt att Modo förlorar 1a perioden.
De vinner nämligen 50% av dessa.
De vinner nämligen 50% av dessa.
Håller med om överkreativa modolirare som spelar fast sig i egen zon.
Sen måste vi in i mitten. Just nu spenderar vi tid i offensiva zon, men händer inte allt för mycket.