modomille: Jo. AIK vann mot oss.
Inlägg: 1913852
Svarskommentarer
Sv: Modo - Västerås
S-vikaren: Dackell övertygar inte överdrivet.
Det gör Hanses däremot.
Förstår att man vill vila Hanses då det är två matcher nära varandra å så. Men inte optimalt å göra HA premiär på hemmaplan kanske. Blir mycket press.
Det gör Hanses däremot.
Förstår att man vill vila Hanses då det är två matcher nära varandra å så. Men inte optimalt å göra HA premiär på hemmaplan kanske. Blir mycket press.
Sv: Modo - Västerås
S-vikaren: Varför går Hedberg ut mot kanten sådär när de kommer två mot en? Så många fel den killen gör match efter match...
+ 2