Inlägg: 1913954
Svarskommentarer
Sv: Modo - Västerås
Robin Ztorken L: Och just dom där backarna som dräller rejält med pucken kommer mest troligt inte att hålla mot SHL-motstånd tyvärr, så vi får hoppas på en snabb och radikal förändring.
Sv: Modo - Västerås
Robin Ztorken L: Det är precis det man vill se i nuläget, att vi klarar att hålla en ledning under hela matchen eftersom just den egenskapen har varit lite sisådär.
Nästan som att man lattjar och chansar lite för mycket just för att man vet att vi ändå reder ut det.
Nästan som att man lattjar och chansar lite för mycket just för att man vet att vi ändå reder ut det.
Tänk hur det kommer se ut om vi någon gång gör det två första kassarna :-)
Det finns någon back här och där som dräller rejält med pucken stundtals, det måste styras upp rejält!