Inlägg: 1914293
Svarskommentarer
Sv: Vita Hästen - Modo 2018-10-17
Gavelo: Man undrar ju om man har lite svårt att tagga till ordentligt ibland?
Man blandar ju magnifikt med helt fantastiskt slarvigt, som väl beror på att vi spelar ett svårt spel där minsta brist på fokus ställer till det kanske?
Man blandar ju magnifikt med helt fantastiskt slarvigt, som väl beror på att vi spelar ett svårt spel där minsta brist på fokus ställer till det kanske?
+ 1
Sv: Vita Hästen - Modo 2018-10-17
Gavelo: fan va slarv det är. Bättre än början iallafall men hoppas det blir bättre men fan vad kul det är att se wernblom😀
+ 1
Huvudbry delux