+ 3
Inlägg: 1915002
Svarskommentarer
Sv: Vita Hästen - Modo 2018-10-17
Gavelo: Eftersom du inte läser mina inlägg så är det onödigt att kommentera egentligen. Men var har jag skrivit att juniorer slår indianare(även om dom gör det)?
Och vad har Unge Herr Wernbloms 'onödiga' utvisningar med saken att göra?
Du blandar korten friskt, men ingen substans där...
Och vad har Unge Herr Wernbloms 'onödiga' utvisningar med saken att göra?
Du blandar korten friskt, men ingen substans där...
+ 1
Man får absolut klaga eller vara kritisk även om laget går bra, men då måste kritiken vara konstruktiv och jag kan inte alls begripa hur kritik mot att juniorer slår indianare kan vara konstruktiv ?!
Du nämner Wernblom att han bra värderingar när man skall slå en pass eller lägga ut pucken, men samtidigt är han den junior som tar överlägset flest onödiga utv och hur bra är hans värderingar i dessa situationer?!
Jag tror detta kommer bli bra, hur bra vet jag inte men av det jag sett hittils så tror jag vi absolut kommer kunna vara med och slåss om en kvalplats till våren