Inlägg: 1915054
Svarskommentarer
Sv: Vita Hästen - Modo 2018-10-17
Gavelo: Men för Satan, läs vad nån skriv, innan du kommenterar. Läs vad jag skrivit. Inte ett ont ord om juniorer(även om dom också gör fel). Du påstår en del som jag inte sagt, skärp dej! Och sedan vad Unge Herr Wernblom gör i anfallszon har intet med speluppbyggnad att göra. Sluta fabulera
+ 2
Övrigt lyfte du fram Werner jr som briljant när det kommer till värderingar, att lyfta enkelt Om det behövas, absolut så är det nog men samtidigt så har han svårt med andra värderingar, tex som jag skrev i det fysiska spelet där han är lite för het, men att även det kommer bli bättre med lite erfarenhet.
Allt börjar med att du sågar rätt mycket med modos spel i defensiv zon och att man måste bli bättre om vi ska ha en chans på shl, på just det svarade jag att det är ungefär 40 omg kvar att träna på att minimera misstagen och göra rätt värderingar, att klaga på detta redan nu är inte konstruktivt för 5 öre utan spelsystemet Hellkvist har infört måste få ta sin tid att sätta sig.