+ 1
Inlägg: 1915254
Svarskommentarer
Sv: Vita Hästen - Modo 2018-10-17
Confusius: Slätstuken, hmmm, men vi är ett lag, Han Ses ju inte som Frälsare själv. Lite kul...nädå
Sv: Vita Hästen - Modo 2018-10-17
Confusius: Ivandrago har väl kikat på skottkartorna och där brukar det se bra ut för oss. att vi har näst sämst räddningsprocent känns inte bra. Hanses har inte varit så bra som han behöver vara.
+ 2
Sv: Vita Hästen - Modo 2018-10-17
Confusius: Någon som hört Hellkvist summera det 2 senaste matcherna?!
Ska vi vara ett topplag måste vi kunna ställa högre krav på honom, en målvakt i ett topplag ska ligga på 92%-93% inte 89%. Sen kan man naturligtvis diskutera om det är Hanses eller försvaret som varit svagt om man nu vill det.