Inlägg: 1915696
Svarskommentarer
Sv: Vita Hästen - Modo 2018-10-17
{5647}: Kan du förklara bättre tack, har vikt mitt liv åt MoDo, men detta är knivhugg. Förklara, gärna inför detta forum, vad jag gjort för fel. Sedan låämnar jag denna sida, men , berätta vad jag gjort så fel?
Sv: Vita Hästen - Modo 2018-10-17
{5647}: Menar du angående mina diagnoser o sjukdomar, eller min åsikt att MoDo inte värderar när man ska spela enkelt eller ej? Vad består mitt gnäll i ? Jag bli9r bemätt som tragisk ocj med diagnos(vilket halva befolknngen har). Kan Ni vara konkreta, snälla!?
kanske ingen säger emot Gavleo då de flesta helt enkelt håller med honom mer eller mindre. det är vad jag tror.