Rytter: Jag tycker att vi skapar riktigt bra chanser jag, men Gnällber är inne på att Modo skjuter utan att flytta eller skymma målvakten. Vi har en hel del skott med skymd målvakt, en hel del där målvakten förflyttas och även många nära kassen. Det låter mest bara som gnäll för att hitta något negativt, för målet är inte resultatet av en lång förflyttning som tydligen ska krävas.
+ 2