+ 1
Inlägg: 1916239
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - Modo
Bad_Brett:
Tkr man gör en mkt bra match, försvarar bra, får till mkt avslut, presspelet i off zon är även det mkt bra.
Tkr man gör en mkt bra match, försvarar bra, får till mkt avslut, presspelet i off zon är även det mkt bra.
+ 1
Sv: Södertälje - Modo
Bad_Brett: Tycker vi gör våran bästa match efter Leksands matchen vad tycker ni?
Domaren verkar döma baserat på vad som känns rätt istället för efter regelboken.