Inlägg: 1916261
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - Modo
Rytter: Men drygt 2600 på plats, det är fördjävla dåligt, finns det bara låglönejobb i övik numera eller är folk helt enkelt bara för lata för att dra arslet ur tv soffan?!
Som Modo presterar nu så förtjänar man minst 1400 upp
Som Modo presterar nu så förtjänar man minst 1400 upp
+ 1
Det och fokus på explosivitet. Spännande att vi bara är i början på denna resa. Det är ju i februari vi ska nå vår nivå enligt björn.