Gavelo: Tror många kommer bara vi ligger kvar i toppen. Jag vet att många längtar väldigt mycket till matcher som gäller något. Men 2600 är väldigt uselt.
Inlägg: 1916301
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - Modo
Gusse: Usel publiksiffra, men står MoDo-spelare och ledare på gågatan 20 min var och marknadsför matchen och säljer den kommande underhållningen eller är de själva hemma och spelar TV-spel och kollar Skavlan i värmen?
+ 1
Sv: Södertälje - Modo
Gusse:
Fast sen har ju Modo spelmässigt svikit publiken i x antal år, så kommer ju krävas bra mycket mer än 10 matcher vinna dom tillbaka
Fast sen har ju Modo spelmässigt svikit publiken i x antal år, så kommer ju krävas bra mycket mer än 10 matcher vinna dom tillbaka
+ 3