Gusse: verkligen en kanonmatch, jobbade bra o Hanss på topp, blev nervigt vid 4 mot 6 ett mål där så vet man aldrig men i stort Leksandsklass , alltså den mot Lif ;)
Inlägg: 1916304
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - Modo
Heyerdal: 3-0 var så i underkant något kan bli.
Ofatbart att vi inte vinner med mer, vår effektivitet var under all kritik, det måste vässas.
I övrig anser jag att det var säsongens gedignaste insats, otroligt bra faktiskt
Ofatbart att vi inte vinner med mer, vår effektivitet var under all kritik, det måste vässas.
I övrig anser jag att det var säsongens gedignaste insats, otroligt bra faktiskt
+ 4