+ 6
Inlägg: 1916319
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - Modo
Klart bröder Sedin kliver in och slutför uppdraget börja lira i dec jan för att vara på topp då ALLT står på spel mars april. Mera derbyn önskas från hela Norrland
+ 3
Unger och Helber skickade nyss en maskerad hälsning till Sedinarna:
- Enström drömmer om SHL-comeback, är MoDo laget som kan ta klivet i år?
- Nej, inte i dagsläget men om de får in en, eller ja, kanske till och med två spelare, då kan det gå!