Sen vad fan har hänt med vårat PP?!, ett av våra bästa vapen har varit löjlig dåligt senaste matcherna
Inlägg: 1917152
Svarskommentarer
Sv: Oskarshamn - Modo
Gavelo: Man gör det för lätt för motståndarna.
Man kan inte köra samma variant hela tiden med passning från tekningspunkt till tekningspunkt. Finns inte en back i Sverige som inte sett det.
Variera med skott från blå och skott från den som ska slå passet tvärs över.
Då blir det jobbigare att försvara.
Man kan inte köra samma variant hela tiden med passning från tekningspunkt till tekningspunkt. Finns inte en back i Sverige som inte sett det.
Variera med skott från blå och skott från den som ska slå passet tvärs över.
Då blir det jobbigare att försvara.
Sv: Oskarshamn - Modo
Gavelo: Klassikt Modo pp ser det ut som. Det är för dåligt om man vill hålla sig i toppen.
+ 2