Gavelo: är nummer 11 Modo petad!?..
Inlägg: 1917235
Svarskommentarer
Sv: Oskarshamn - Modo
MsÖ: Inte första matchen han är bänkad. På tok för feg. Väljer alltid den enklaste vägen och tillför därmed inte mycket. troligen bättre i ett lag som spelar mer på kontring.
+ 1