{7639}: Oskarshamn ligger visst under med 3-1 mot Björklöven, Björklöven gjorde alla sina i andra perioden. ALLA lag har dåliga matcher och dåliga trender. Tyvärr är vissa för tröga för att förstå det.
Inlägg: 1919974
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: och Modo har haft sin nedåtgående spiral i över 10 år. Vad är skillnaden mot för denna säsong? Vi har inte ett bättre lag än förra säsongen, tycker jag kan vi väl tillägga. För mkt spelare i år igen med för låg lägstanivå.
Emil molin och marklund saknas väldigt mycket. Stora pluset är Toby.
Emil molin och marklund saknas väldigt mycket. Stora pluset är Toby.
+ 1