Sv: Modo - Almtuna
Ogie Ogilthorpe: jo jag tycker vi borde haft klart bättre bp.
Men vår guldtränare klagade på jakt bakom offensiva mål plus att vi dessutom backar in o släpper blå.
Men att stå upp handlar ju lite om självförtroende också.