+ 1
Inlägg: 1931309
Svarskommentarer
Sv: Modo-Västervik
Eller: Jag har hela tiden sagt att han är värdelös denna säsong, därav påpekade jag dagens procent som är i linje med hans säsong.
Att däremot tycka att han minsann hade 95 i EN match för att i övriga säsongen ligga typ topp 14 i räddningsprocent blir bara löjligt.
Att däremot tycka att han minsann hade 95 i EN match för att i övriga säsongen ligga typ topp 14 i räddningsprocent blir bara löjligt.
Känner du igen dina egna ord?