+ 1
Inlägg: 1931989
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Går väl att diskutera huruvida det är en genväg att utbilda spelare tills dom är 18år och sen vänta nästan 20år på att dom ska spela i NHL innan dom kommer hem och spelar igen...
Att hitta nån oljemogul som pumpar in pengar så man kan värva Crosby och Malkin vore att gena.
Att hitta nån oljemogul som pumpar in pengar så man kan värva Crosby och Malkin vore att gena.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Fansen kan inte kräva någonting men en ursäkt. ( eller två ) hade varit en fin gest.
+ 2
Ja onödigt med den typen av löften. Men ser ingen direkt anledning till att de skall bli bespottade av sina egna för det. Själv trodde jag länge att de skulle komma hem just pga intervjuerna, vill minnas att den hintade redan för en två - tre år sedan att inte vart säkert. Någon ursäkt tycker jag inte fansen kan kräva. Deras agent nämnde i podden med Hugosson/Bodin att spel vart aktuellt ifall det skulle flyttat hem direkt men nu vill de ägna tid åt familjen.
Kan tom tycka att det är bra så klubben kan lösa sina problem utan att ta genvägar.