+ 2
Inlägg: 1932310
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Modo har faktiskt hjälpt bröderna till en framtid i NHL och på så sätt tryggat deras framtid, att man då som ett tack för detta gör en insats för Modo är väl en självklar grej, om inte så finns det säkert andra sätt att visa klubben en tanke, det får dom avgöra vad det är värt.
Foppa valde att spela för Modo under lockouten. Han skrev på för hela året långt innan säsongen ställts in i NHL för att infria sitt löfte. Macke gjorde comeback... Tvillingarna älskar nog också Modo väldigt mycket, men det är nog kärleken till familjen och de andra familjemedlemmarnas uppoffringar som gör att de valde att inte spela. Snacket om långa resor, välskött lag och sådant ger jag inte ett ruttet lingon för, för de tvillingar jag känner skulle inte låta det spela in. Öht.