Gavelo: Nämn en enda målvakt som orkat stå alla matcher en säsong så kanske jag håller med dig.
Inlägg: 1936517
Svarskommentarer
Sv: Almtuna - Modo
{5647}: Fortfarande så begriper du ingenting, otrolig märkligt när du ändå brukar ha bra koll?
Läs igen och ta in vad jag skrev ist för att spela dum!
Lundin har stått en halv serie så nog orkar han stå, är han inte skadad, sjuk eller trött så är det slapp att låta Hanses stå
Läs igen och ta in vad jag skrev ist för att spela dum!
Lundin har stått en halv serie så nog orkar han stå, är han inte skadad, sjuk eller trött så är det slapp att låta Hanses stå
+ 1
Sv: Almtuna - Modo
{5647}:
Suck vi gör det inte lätt för oss. Vi kan verkligen inte få tag i matcherna när vi väl får momentum. Vi släpper det lätt och får jobba som satan för att få tillbaka det.
Suck vi gör det inte lätt för oss. Vi kan verkligen inte få tag i matcherna när vi väl får momentum. Vi släpper det lätt och får jobba som satan för att få tillbaka det.