+ 2
Inlägg: 1936616
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Det tror jag också, men ser inte varför han inte kan få speltid i Modo (Öhman och en del andra bidrar ju inte alltför mycket). Ska han lånas ut så vill jag helst inte att han lånas ut till en konkurrent som Heyerdal också är inne på. Men blir kanske bra i slutändan.
+ 2
Bra. Han behöver få speltid. Vill fortfarande tro att det kan bli en bra spelare för oss.