3-4-målet, ska inte Norlinder ha en assist där istället för Öhman?
Inlägg: 1936657
Svarskommentarer
Sv: Almtuna - Modo
{7814}: Det Öhman gör är att vinna tekningen och han blir bara fjärde man på pucken så han ska inte få passningspoäng.
Det är givetvis Norlinder som ska ha den poängen.
Det är givetvis Norlinder som ska ha den poängen.