+ 1
Inlägg: 1937194
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
pean:
Skall bli mkt intressant och se om Norlinder kan leverera spelet mot Almtuna match efter match. Kan han det tror jag så kan det vara den krydda den här backlinjen behöver. Han spela inte med J20 igår så gissar att han stannar. Skulle ställa upp som följer
Norlinder - Enström
Hedberg - Berglund
Enström - Hedman
Walfrid som extra.....
Kan även bjuda på en konspirationsteori ang Wahlgrens utlåning. Västervik och Rögle har under säsongen haft ett visst utbyte, Västervik släppte ju sin amerikan till dem. Christopher Bengtsson får förtillfället inte spela i Rögle, antagligen tittar man på en lösning för. Västervik är säkert sugna och Rögle skulle inte ha nåt emot men tror inte Bengtsson vill själv. Modo är på och Rögle tar upp problemet att man i princip är skyldiga Västervik en ersättare.
Lösningen blir då att Modo lånar ut Tim till Västervik, som dessutom inte bränner nåt lån. Just nu förhandlar Modo då om Bengtsson och detaljerna i den affären... förhoppningsvis går det i lås imorrn då! 😁 vill tillägga att jag bara gissar.
Skall bli mkt intressant och se om Norlinder kan leverera spelet mot Almtuna match efter match. Kan han det tror jag så kan det vara den krydda den här backlinjen behöver. Han spela inte med J20 igår så gissar att han stannar. Skulle ställa upp som följer
Norlinder - Enström
Hedberg - Berglund
Enström - Hedman
Walfrid som extra.....
Kan även bjuda på en konspirationsteori ang Wahlgrens utlåning. Västervik och Rögle har under säsongen haft ett visst utbyte, Västervik släppte ju sin amerikan till dem. Christopher Bengtsson får förtillfället inte spela i Rögle, antagligen tittar man på en lösning för. Västervik är säkert sugna och Rögle skulle inte ha nåt emot men tror inte Bengtsson vill själv. Modo är på och Rögle tar upp problemet att man i princip är skyldiga Västervik en ersättare.
Lösningen blir då att Modo lånar ut Tim till Västervik, som dessutom inte bränner nåt lån. Just nu förhandlar Modo då om Bengtsson och detaljerna i den affären... förhoppningsvis går det i lås imorrn då! 😁 vill tillägga att jag bara gissar.
+ 11
TW tycker jag däremot har hockey i sig. Kanske är lite Molinder-aura att det liksom inte vill blomma ut, men jag är helt övertygad om att bara TW får tid på sig i bra omgivning så kan han bli en riktigt bra hockeyspelare för oss.
Sedan så har VÖ spelat 15 matcher mer och gjort 4p totalt så tycker inte man ska snacka om produktion, utan om potential. Där är dom MIL ifrån varandra. Bra tekningsprocent eller ej.