Tarasov: Synd för jag hoppades på att det skulle komma in en center och back. Men i och med Norlinders intåg och succé i debuten så är det nog backförvärvet man hoppades på och som verkar bli en perfekt lösning. Det känns ändå helt ok att avsluta säsongen med den här truppen för topp 8 är jag säker på att den tar oss till och väl där kan allt hända. Sen tror jag inte att det räcker till redan denna säsong med eller utan en skicklig center.
+ 4