Gavelo: Det räcker nog med en psykolog, en psykiatrier ska nog inte behövas.
Inlägg: 1937461
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Skulle vilja precisera det som idrottspsykology. Det är ju ingen allmän kompetens vi vill ha, utan de som fokuserar på att öka prestationen hos idrottsmän.
Modo har använt av en sådan, utan att det då verkade ge någon som helst positiv effekt alls. Därmed inte sagt att inte individer och lag kan ha nytta av någon, bara att det är inte ett givet positivt utfall.
Minns också att Skellefteå tog in den då berömda Johan Plate, men flunkade helt i kvalet ändå....
Modo har använt av en sådan, utan att det då verkade ge någon som helst positiv effekt alls. Därmed inte sagt att inte individer och lag kan ha nytta av någon, bara att det är inte ett givet positivt utfall.
Minns också att Skellefteå tog in den då berömda Johan Plate, men flunkade helt i kvalet ändå....