Inlägg: 1937496
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Haha herregud, när man väl slipper den där Christian Engstrand eller vad han heter så får man Åke Unger! Som om AIK inte vore tufft nog, GIV MIG STYRKA!!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Har för mig Hagelin varit petad inför nån match förut? Men tror han fick spela från 1a ändå typ.
Kan minnas fel dock...
Hoppas LP oväch Werner får sätta nån puck och ha bra tryck.
Spontant känns det dock som dom kan få jobbigt i egen zon om dom hamnar under press. Tycker dock Linus förbättrar sig avsevärt match för match där. Men han har fortfarande bara spelat ett par matcher och är ultrakreativ fw. Då brukar det kunna bli spännande emellanåt. :-)
Kan minnas fel dock...
Hoppas LP oväch Werner får sätta nån puck och ha bra tryck.
Spontant känns det dock som dom kan få jobbigt i egen zon om dom hamnar under press. Tycker dock Linus förbättrar sig avsevärt match för match där. Men han har fortfarande bara spelat ett par matcher och är ultrakreativ fw. Då brukar det kunna bli spännande emellanåt. :-)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille:
Låg nog på gränsen mot Almtuna men fick komma in sista perioden.
Låg nog på gränsen mot Almtuna men fick komma in sista perioden.
Första gången som Hagelin är "petad"?