+ 5
Inlägg: 1937915
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90: Ja vi har i stort sett samma åsikter, och NEJ jag är inte Joakim Englund. ;)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90: absolut kunnat skriva detsamma själv....seriöst så har han rätt i det mesta just det som han nämner att spela ett annat spel mot topplagen o låta dem stå för misstagen istället för att själv göra dem gång på gång, därför jag tidigare skrivit att jag inte tror Hellkvist har det taktiska kunnandet
www.hockeysverige.se/2019/01/17/joakim-englund-det-ar-for-tunga-trojor-och-man-far-inte-alls-ut-det-man-bor/