Inlägg: 1937997
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Tänk er känslan att det skulle riktigt släppa för Modo ett år efter all kräftgång. Vilken känsla det skulle vara! Den känslan av att det kan hända tänker jag njuta av nu för stunden. Tänk er Modo vinna ett kval! Det är helg kära supporterkamrater. Trevlig helg på er allihopa!
+ 7
Samma kedjor som senast idag på träning, Walfridsson in på backen med Hedberg, Enström och Berglund. Norlinder verkar inte vara med. Så det borde bli laget imorrn.