+ 1
Inlägg: 1940930
Svarskommentarer
Sv: Tingsryd - Modo
Från Hörnefors: han har blivit farsa! Låt honom slacka lite nu, tänder till när det gäller något i playoffserien. Då blir det soloåk och mål i alla matcher.
+ 4
Det känns som dom senaste 10 åren så kommer bra spelare till Modo och blir sämre. Jag hoppas att han vänder på trenden och blir den kugge som gör att vi får gå på SHL matcher igen.