+ 7
Inlägg: 1941220
Svarskommentarer
Sv: Tingsryd - Modo
Confusius:
Han nämnde när han kom hit att han hade många år kvar i kroppen och tyckte hockey vart kul. Sen om det innebär att fortsätter i Modo nästa säsong vågar jag inte ta gift på men känner mig rätt säker på att det bli åtminstone två säsonger till.
Han nämnde när han kom hit att han hade många år kvar i kroppen och tyckte hockey vart kul. Sen om det innebär att fortsätter i Modo nästa säsong vågar jag inte ta gift på men känner mig rätt säker på att det bli åtminstone två säsonger till.
Tycker precis som du att Tobbe gjort det riktigt bra och betyder oerhört mycket för laget, det blev ju total defensiv kollaps när han var borta.
Sedan tror jag folk underskattar betydelsen av att spela på liten rink. Där behöver man åka mycket mindre skridsko, därav tappar många lite i åkstyrka om dom är där en längre period.
Tobbe är ovärderlig för det här laget, bara att be till hockeygudarna att han spelar längre än den här säsongen.