Webmaster: Är det bara jag som tycker att domaren släpper alldeles för mycket?
Inlägg: 1945776
Svarskommentarer
Sv: Pantern - Modo
{5647}: tänker du främst på crosscheckingen på Modospelaren vid Panterns målbur?
Roligt att Jakobsson får göra mål.
Roligt att Jakobsson får göra mål.
+ 2
Sv: Pantern - Modo
{5647}: Generellt är det kassa domare i HA tycker jag...väldigt ojämn nivå oftast så nästan bättre om lagen får spela lite hårdare.