gokar: tycker att det viktigaste är att domaren håller en jämn nivå under hela matchen och inte ändrar sig under matchens gång. Det blir svårt för spelarna annars.
Inlägg: 1945785
Svarskommentarer
Sv: Pantern - Modo
Eller: Ja, mest irriterande är skitutvisningar bara åt ena hållet...särskilt när det drabbar MoDo..
Den på Pettersson nu kändes ju lite billig...
Den på Pettersson nu kändes ju lite billig...
Sv: Pantern - Modo
Eller: Fast tycker domaren är ute på farlig mark nu. Mycket tjuvsmällar åt bägge håll nu.
Kan sluta i att det spårar...
Kan sluta i att det spårar...
+ 2