Från Hörnefors: Är det någon som faktiskt vet vad hm tjänar, han fick ju begränsat med speltid i AIK när Modo tog över honom så inte tror jag han har så speciellt hög lön
Inlägg: 1948357
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: 2017 tjänade han 493928 kr plus eventuell pensionsavsättning som inte syns i deklarationen. I SHL är det inte ovanligt att dom har lika mycket i pensionsavsättningar som lön. Vet ej hur det ser ut i HA.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/8wMpKE/han-tjanar-overlagset-mest-i-hockeyallsvenskan
www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/stoppar-undan-till-pensionen
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/8wMpKE/han-tjanar-overlagset-mest-i-hockeyallsvenskan
www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/stoppar-undan-till-pensionen