+ 1
Inlägg: 1948385
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7804}: Nu tycker jag förvisso att ni är en rätt historielös förening i SHL, men nog har ni fått flera av de vi utbildat allt. Jocke Lindström, Antos och Wernblom borde ju kompenseras kan jag tycka...
+ 3
Det är svårt att vara långsiktig och bygga trupper i allsvenskan eftersom alla duktiga försvinner uppåt i seriesystemet. Höjer ni intresset och får till ekonomin kan ni ändå attrahera duktiga spelare. Vi i dynastiernas borde fan hjälpa er med ett par spelare med tanken på hur mycket era duktiga spelare hjälpte oss när vi gick upp. Ni borde ha något slags samarbetsavtal med oss att breddspelarna på bänken får matchas hos er.