Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Scallion:
Ztorken är inte så farlig, däremot ett aktivt känsloliv😂🤷‍♂️. Btw tror jag han vann tillbaka sin förlorade 1000-lapp iom leksand vann senast?