+ 1
Inlägg: 1951788
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Appropå damerna. Hur i hela Helvetet kan detta vara en ok tackling? Vad är det för idioter som beslutar att man inte ska granska den???
Gör om, gör rätt eller sluta med ditt jobb.
Gör om, gör rätt eller sluta med ditt jobb.
Länkar:
Skämtar ni med mig?
Skämtar ni med mig?
+ 2
Tycker att Modo slarvar otroligt och gör några enorma misstag som LHC utnyttjade, sådana misstag som man knappt gjort på hela säsongen, kanske var det nervositet ?
HHBBH hade nog varit bra men det känns ändå som att hemmalaget får en enorm fördel, jag förstår att resorna kostar men HBHBH hade varit det sportsligt klart bästa.