Inlägg: 1951984
Svarskommentarer
Sv: Modo - Södertälje
Dundee: Lika bra att Modo torskar resten av matcherna i serien, vi ska ju uppenbarligen slå ut underläge för att ha en chans, när vi har allt i egna händer så blir det darr på läppen.
Som du säger, Modo förlorar denna match för att man helt faller i ssk’s fälla, tappa fokus på sitt eget spel och slåss ist
Som du säger, Modo förlorar denna match för att man helt faller i ssk’s fälla, tappa fokus på sitt eget spel och slåss ist
+ 3
Men nu finns det chans till snabb revansch på fredag.