+ 2
Inlägg: 1952125
Svarskommentarer
Sv: Modo - Södertälje
Monno: Nä målvaktssidan ska man absolut inte snåla med. Funderar ibland på om vi spelat kvar i SHL om vi värvat in en riktig förstemålvakt inför säsongen 15/16 när vi stod med Reideborn. Bjurö var ett val som gjorde mig förvånad. Målvaktssidan ska man som sagt lägga energi/pengar på.
+ 1
Vi lyckades ju mer eller mindre två år i rad med Starkbaum och sen Ullmark och Sockan.
Men innan det är ju flertal år av misär vad gäller MV sidan.
Näslund styrde ju upp det hela med Tellan och framförallt anställningen Masken.