+ 6
Inlägg: 1955944
Svarskommentarer
Sv: Slutspelsserien
Tarasov: dags föe match 1 då! Vad tror vi om den då? Vad blir det för typ av match och vilket spel bör vi spela? Bör vinna första
+ 1
Sv: Slutspelsserien
Tarasov: Ja, om A-laget inleder slutspelsserien svagt, så bör J20 kunna vara med o slåss om guldet. J18 o U16 har väl alltid chans.
Men A-lager vinner bara vart 28 år, så de lyckliga som lever 2035 får nog en fantastisk vår.
Men denna vår blir ju spännande med så länge vi vinner, 11 segrar bort hägrar SHL
Men A-lager vinner bara vart 28 år, så de lyckliga som lever 2035 får nog en fantastisk vår.
Men denna vår blir ju spännande med så länge vi vinner, 11 segrar bort hägrar SHL
+ 1
Då var det dags.... tror ni vi tar SM-guldet i år? Froza!!!!!