+ 1
Inlägg: 1956701
Svarskommentarer
Sv: Slutspelsserien
Robin Ztorken L:
Just det teorin om att vi går minus på att vara med i slutspelsserien.
Just det teorin om att vi går minus på att vara med i slutspelsserien.
Det vi fick blev dyra bortamatcher och ointressanta hemmafighter.
Detta äventyr som tog slut innan det hann börja kostar nog mer än det smakar