+ 1
Inlägg: 1956710
Svarskommentarer
Sv: Slutspelsserien
Tarasov: Inte en men tre resor kostar nog en del, kan tänka mig att det går på ett ut med två hemmamatcher med halvtomma läktare.
Som jag skrev en lite intressant mot KHK och en helt död mot Västervik.
Dessa två kommer inte generera miljonintäkter för oss men kostnader för tre borta består.
Som jag skrev en lite intressant mot KHK och en helt död mot Västervik.
Dessa två kommer inte generera miljonintäkter för oss men kostnader för tre borta består.
+ 1
Ja för visst kostar en bortamatch uppåt en miljon för föreningen?