Inlägg: 1958408
Svarskommentarer
Sv: Slutspelsserien
Scallion: Jag kanske är lite korkad och för gammal men vad är det som gör att vi igentligen skall kunna tro på en roligare och bättre nästa säsong ????
+ 2
Säsongen summeras som jag hade förväntat mig. Slutspel men inget mer. Efter att vi satt käppar i hjulet för LIF ser jag fram emot sillyn. Nästa säsong tror jag kan bli riktigt riktigt rolig som Modoit.