Smurfen: Mycket korkad om du inte kan se varför.
Inlägg: 1958420
Svarskommentarer
Sv: Slutspelsserien
modomille: Jag kan gärna ta att jag är jäkligt mycket korkad men jag är fan mig mycket realist också när det gäller hur jäkla många matcher denna förening har förlorat på grund av som jag ser det inställning och noll ödmjukhet som finns i föreningen och laget/spelarna !!
+ 1