+ 2
Inlägg: 1958476
Svarskommentarer
Sv: Slutspelsserien
Nucky: är från Kramfors så Tik kan rycka i Norlinder om de blir kvar, sen är ju frågan hur Fredrik ser på att ta junisar från Modo, går ju dåligt för Tiks båda juniorlag de ligger i botten
Sv: Slutspelsserien
Nucky: Angående Stenqvist så fick Modo frågan av Frölunda, men Modo kunde inte lova speltid så då blev det Löven istället.
Enligt en scout så säger Frölunda att han har ungefär 0% chans att få speltid i Frölunda nästa år.
Det här vet jag ej om det 100& sant men har hört det av folk med insyn.
Enligt en scout så säger Frölunda att han har ungefär 0% chans att få speltid i Frölunda nästa år.
Det här vet jag ej om det 100& sant men har hört det av folk med insyn.
+ 2
Nån jävla måtta får det vara.. Om så händer hoppas jag Modo bråkar om det utav bara helvete.
Märk t.ex att Stenqvist inte ville tillbaka hit, och han var heller ingen Övikspojk. Då blir det en helt annan sak.
På tal om juniorer är det förresten kul att se att Modohjärtat är tillbaka, och att många pratar väldigt positivt om klubben. För något år sedan var allt förknippat med Modo något negativt, och juniorerna tycktes nästan skämmas.. (mest på den tiden Modo värvade juniorer från hela Sverige)
Men nu låter det annorlunda, och äntligen får vi Modoiter vädra morgonluft!😎