+ 7
Inlägg: 1958516
Svarskommentarer
Sv: Slutspelsserien
Nucky: Jag tycker det känns som att MoDo med Hellkvist i spetsen har något spännande och bra på gång. Hellkvist kan nog vara precis den avgörande faktor som behövs för MoDo i våra spännande juniorers framtida val. Det är iallafall vad jag sätter min förhoppning på!
+ 3
Sv: Slutspelsserien
Nucky: Om Toby blir kvar tror jag det är ganska stor chans att minst 2 av våra 3 lovande backar blir kvar
+ 1
Det tror och hoppas jag gör att de kan stanna nåt år extra.
Bara i år har många fått prova på A-lagsspel och vi har fått bekanta oss med 3-4 stycken nya som tagit en plats.
DET kan bli värt mycket i framtiden..