Inlägg: 1959051
Svarskommentarer
Sv: Slutspelsserien
Monno:
Håller med dig där. Sedan kanske man ska ge honom en chans nästa år. Han var ju faktiskt väldigt bra i inledningen och under försäsong. Men av någon anledning dippar han rejält sedan, är det en inställningsfråga? Svårt att anpassa sig till nytt spelsätt?
Tycker vi gjorde rätt som lånade ut honom för speltid, för faktum är att han var inte nära att få den roll han behöver för att utvecklas hos oss.
Hoppas detta gjort gott och att han kan slå sig in nästa år istället.
Håller med dig där. Sedan kanske man ska ge honom en chans nästa år. Han var ju faktiskt väldigt bra i inledningen och under försäsong. Men av någon anledning dippar han rejält sedan, är det en inställningsfråga? Svårt att anpassa sig till nytt spelsätt?
Tycker vi gjorde rätt som lånade ut honom för speltid, för faktum är att han var inte nära att få den roll han behöver för att utvecklas hos oss.
Hoppas detta gjort gott och att han kan slå sig in nästa år istället.
Sv: Slutspelsserien
Monno: Det vore ju horribelt om en spelare får stanna, enbart för att nån yngre bror har talang. Det låter ju som teorierna om att VLN stannar hemma från viktiga landskamper i fotboll för att kompisen Guidetti inte platsar. Jag hoppas verkligen att Tim får chansen att bevisa hur duktig han är, inte för att han han duktiga bröder.
Framförallt Max känns som att han kan få lite chanser redan nästa år.
Kanske vanskligt tankesätt men lite finns det ju bakom det.