Inlägg: 1959126
Svarskommentarer
Sv: Slutspelsserien
{8384}: håller med.
Hade han haft utgående tar jag för givet man inte försökt förnya.
Att ha en tänkt 1a center som först vaknar till sista 1/3 är inte ok. Dessutom en som blir bänkad några matcher är inte ok.
Hade han haft utgående tar jag för givet man inte försökt förnya.
Att ha en tänkt 1a center som först vaknar till sista 1/3 är inte ok. Dessutom en som blir bänkad några matcher är inte ok.
True true iof plocka iok pucken ganska tydligt en gång^^ jäkla tryck från aik